7 grudnia 2018

Kolekcja Fanartów #69


#0  No to lecimy z kolejną kolekcją :D

#1 W sumie nie miałem myśli na konkretny temat,
więc ta kolekcja będzie tak trochę o wszystkim i o niczym, hah


#2 Możecie w komentarzach powiedzieć które wam sie arty podobają,
albo odnieść się do moich myśli ;)


 #3 W sumie ostatnio nurtuje mnie pytanie czy Rose/Różowa wróci,
ten serial staje się nie obliczalny i można już chyba wszystkiego się spodziewać xd


#4 Coś w tym jest...




#6 Granat chyba lepszego miesiąca poślubnego nie mogła sobie chyba wymarzyć, albo przewidzieć...


#7 W sumie chciałbym jeszcze poznać inne Lapisy.




#9 Ciekawe czy miało by rację bytu wykorzystywanie kryształów do wzmacniania broni, w sumie lustro z pękniętym kryształem Lapis miało "magiczne" właściwości...




#11 Gdyby ten art zdobił ścianę jakieś antycznej świątyni nazywał by się "Narodziny Granat"










#16 Cwany pomysł


#17 Coś pięknego :O




#19 Po mimo dużej nagonki na Różową to ją lubię...


#20 hmm ostatnio myślałem czy może by nie spróbować zrobić
kart tarota z motywami z Steven Universe...



#22 W sumie to fajnie, że mieliśmy okazje widzieć sylwetki wszystkich diamentów.

#23 W sumie te rozmieszczenie ich ma jakiś sens


#24 Ten art jest taki tajemniczy, taki psychodeliczny i w ogóle :o 


#25 awww jaka urocza Peri


#26 Tak trochę sadystycznie to wygląda xd


#27 Niczym niszczyciele światów...


#28 Tarot w takiej stylistyce byłby ciekawy myślę...


#29 hahahaha


#30 Nie wiem jak wy, ale ja chce Jasper jeszcze w serialu ;-;


#31 Ciekawa wizja, w sumie Różowa dla Białej w samych proporcjach wielkości była jak mała lalka.


#32 Stevenowe Klejnoty haha


#33 To było by ciekawe, ale czy Żółta i Niebieska do siebie pasują?

#34 Są tutaj niemal wszyscy :>



#bonus2 Święta tuż, tuż, a Biała już czeka :D




Mam nadzieję, że dotarliście do końca :D
przypominam też o zakończeniu głosowania na poniedziałkową fuzję!
jak ktoś nie zdążył to ma jeszcze trochę czasu ;)
<ZAGŁOSUJ>

7 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawa kolekcja. Powiedziałabym, że większość skupia się na Diamentach. Niektóre arty serio urzekają. Dzięki za kontynuację tej serii ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dziękuje, w sumie Diamenty ostatnio mnie fascynją i trochę nurtuje mnie ich pochodzenie i powstanie...

      Usuń
  2. #9 To GENIUSZ! Zdecydowanie pomysłowe, posiedzę dłużej nad tym gadżetem

    Dobra kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony był by to spoko pomysł, a z drugiej co gdyby klejnot przeją kontrolę nad owym narzędziem, bronią i nie chciał by współpracować tak jak był miał służyć ten przedmiot.

      Usuń
  3. Art z białą choinką urzekł mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Arciki fajne ale ciągle używanie "w sumie" strasznie zwraca na siebie uwagę :u

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.