21 listopada 2018

Mój debiut...


Cześć, jestem Peridox DeMayo!


Jestem tutaj prawie* nowy, więc się z wami witam. ❤
Będę z wami na pewno przez najbliższy miesiąc, jak się dobrze spiszę to zostanę na dłużej.✌



✪ Na początek chcę się zająć czymś myślę nowym na blogu, będzie nazywać się to "Poniedziałkowa Fuzja" - wy będziecie głosować kogo chcielibyście zobaczyć fuzję, oczywiście mowa tutaj o fuzjach klejnotów, które nie wystąpiły w serialu. ;) Do poniedziałku pozostało mało czasu, więc sam narzucę duet, którym będzie fuzja Perydot i Lapis Lazuli.


✪ Będę też się zajmować wystawami fanartów, wiem, że może to mało z mojej strony, bo będą to arty znalezione w różnych odmętach internetu, ale postaram się was zaciekawić!


No zobaczymy jak będzie mi szło, jeszcze nie jestem jakiś super dobry w blogowanie, ale z czasem wszystko ogarnę. ☺

4 komentarze:

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.