28 lipca 2018

Foreshadowing, czyli podpowiedzi od Rebecci Sugar w starych epizodach!



                                    Dzisiaj dyskusja na temat podpowiedzi w starszych epizodach SU, zapraszam!




Zacznijmy od podpowiedzi od Ronalda... może jednak nie raz ma racje.


No po prostu... teraz chyba należą mu się brawa (klap, klap). A więc jest tu wspomniane o diamentach, było widać klejnot różówej diament, jak i wspomniane było to, że Steven jest puzzlem. Czyli, że jest PD, i jest częścią Diamentów. Rebecca, dobrze że dużo osób tego nie zauważyło, na przykład ja.


Teraz granat, i jej wizja przyszłości...


Teraz, trochę Larsa.


Trochę diamentów i Rose Kwarc.


Pora na Foreshadowing Cry For Help


Wracamy do teorii Ronaldo...




Teraz pora na Foreshadowing o tym, że granat to fuzja


Znowu trochę o diamentach.


Ślub rubin i szafir...


I już ostatni foreshadowing na dziś, czyli atak diamentów.



To już koniec posta na dziś! Możecie wyrazić opinie na temat Foreshadowingu w komentarzach. Będzie jeszcze więcej postów o przepowiedniach w serialu, bo jest ich dość sporo.

6 komentarzy:

  1. CN to ładnie podsumowało jakiś czas temu https://youtu.be/L51bQLzuGos

    Przynajmniej teorię Rose/Diament i dowody w poprzednich odcinkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i troche denerwuja mnie tego typu posty. Bo dajesz strasznie stare przyklady.

      Granat i Do it for him/her to sezon 1. Lars i Hoppy (a moze to byla Hopper? Oni tam mieli podobne imiona, z tego co pamietam, nawet Granat sie pomylila) to akurat dość dobry i nowy przykład, ale still - to początek sezonu, a teraz zainteresowanie fandomu skupia soę na WD i PD.

      No i doszliśmy do muralu.
      No i tu to żeś pojechał. To jest chyba najczęściej przedstawiany i analizowany w teoriach obraz. Chyba wszyscy o tym wiedzą na tym etapie .-.
      Cry for Help to dosć oczywisty i bezpośredni przykład. Odnosi się do Bomby sprzed kilku lat, więc...
      Ludzkie zoo to sezon 4, również stara sprawa, bo sprzed półtorej roku.

      Dalej nie chce mi soe rozpisywac nad tym, bo nie ma sensu, wszyscy i tak powiedza, ze narzekam tylko, blah blah

      Nie mam nic przeciwko postom wspominkowym, gdzie wspominamy stare wskazowki odnosnie niektorycg rzeczy. Ale denerwuje mnie, ze tu sa ulozone byle jak, bez ladu i skladu i nie wyglada to jak post wspominkowy, a raczej cos... ugh, nie wiem jak to wyjasnic.

      W kazdym razie, nie mam nic do Nanako i super ze sie angazuje, ale blagam, nie rob tak randomowych postpw z obrazkami z tumblra i reddita. Ani to estetetyczne... ani wiele wyjasniajace. A ten obrazek ze slubem wyglada jak miniaturka z YT .-.

      Chce powiedziec, ze jak robisz posty, to, prosze, przyloz sie
      Ja tez musze sie przyznac - nie bylam ogarnieta redaktorka i watpie, zeby ktokolwiek dobrze mnie wspominal. I bije sie przez to w piersc.
      Tym bardziej denerwuje mnie, ze robisz te same bledy, posty robione na szybko, brak estetyki i tak dalej

      Tylko moja opinia, kestem otwarta na wszelkie dyskusje

      Usuń
    2. Dobrze mogę już nie robić postów, blog raczej już się długo nie utrzyma.

      Usuń
    3. Proszę, nie zachowuj się w ten sposób.
      Nie mówię, że nie masz robic postów. Napisałam tylko, co sądzę o tym konkretnym i ogólnie moją opinię

      Nie napisalam nigdzie, że nie masz robić postów :/

      Usuń
    4. Ugh przepraszam. Po prostu tak to rozumie. Staram się nad postami ale nikt tego nie zauważa.

      Usuń
    5. Ja tez perzepraszam, bywam oschla, choc staralam sie opisac to w dosc obiektywny sposob

      Widze, ze sie starasz, bo postujesz czesto i widac, ze chcesz utrzymac zycie na blogu
      Jednakze mam wrazenie, ze nie do konca zawsze masz pomysl na post. Tzn, mqsz pomysl, ale nie umiesz go zrealizowac i wychodzi... troche jakby bajzel(?)

      Absolutnie doceniam trud wlozpny w to wszystko - ja sama siedzialam nad prostymi postami dobre 3 godziny czasami, bo blogger potrafi byc katorga
      I widze, ze nie olewasz calkowicie i nie dajesz tylko obrazkow bez podpisow

      Po prostu czasami czegos brakuje mi w tych postach
      Jednakze nie jestes pr¥fesjonalista, wiec nie mozna od ciebie oczekiwac niczego na bardzo wysokim poziomie

      Podsumowujac: dobrze, ze sie starasz, po prpstu nie zawsze ci to wychodzi
      Ale i tak, szacun za postowanie prawie codziennie

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.