4 czerwca 2018

Moja kolekcja epizodów #4 Leaki

Witam wszystkich czytelników bloga! Dzisiaj obrazki z zmyślonych odcinków od poprzedniego posta! Zapraszam ~~~~




1. Hide And Trick (Choszukaństwo)


Perydot w przedszkolu



Steven w manie lwa


Lapis w miejscu zepsutych teleportów



2. The new house (Nowy Dom)


Lapis przybywa na arbuzową wyspę


Arbuzowe Steveny wiwatują Jaspis która ma śpiewać Escapism, a lapis się jej przygląda.


Jaspis i Lapis połączyły się i zmieniły w nową, lepszą Malachit.


3. Bubbles In Troubles (Bańkowe Kłopoty)


Steven ma wizję o skrzyni.


Różowa perła rozgląda się po manie lewka.


Iluzja w pokoju o różowej i białej diament











To tyle na dziś! Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja praca!

2 komentarze:

  1. Czytając wyrażenie "w manie lwa" lekko się zdziwiłam. Czy to gwara, czy "mana" (polski odpowiednik "mane"?) funkcjonuje normalnie w języku polskim, tak jak "mówić", czy "zielony"?

    Pytam zupełnie poważnie, bo nigdy nie słyszałam słowa "mana" w takim znaczeniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmienić mana na grzywa i się zgadza.
    A mana to rodzaj życiowej siły i mocy za wikipedią...
    1 https://pl.wikipedia.org/wiki/Mana_(religia_polinezyjska)
    2 https://pl.wikipedia.org/wiki/Mana_(fantasy)

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.