13 maja 2018

Wasze piosenki #1


             Witam wszystkich czytelników bloga! Oto nowa seria związana z kresówską SU. Zapraszam!





A więc, jak wiecie serial "Steven Universe" jest przepełniony piosenkami, napisanymi przez Rebeccę Sugar takimi jak "Giant Woman:, "Stronger Than You", "Distant Shore" itd.

Ta seria będzie bardzo podobna do jej poprzedniczki czyli "Wasze Fanarty". W tamtej serii, podsyłaliście mi swoje pracę, a ja je oceniałem. Z okazji tego że nie miałem już za dużo pomysłów na wymienioną już serię Fanartów, postanowiłem stworzyć coś nowego. A oto seria "Wasze Piosenki"! Zasady są dość proste i zrozumiałe:

1) Piszesz tekst piosenki (W języku Polskim lub angielskim, jak ci pasuję).

2) Nad tekstem dostawiasz tytuł i autora.

3) Na dolę pod tekstem, wstawiasz nazwę postaci która śpiewa daną piosenkę ( Perła, Ametyst, Jaspis..)

4)  Wysyłasz cały tekst i inne informację wymienione w punktach na email: Sewko@interia.pl

To raczej tyle z zasad podsyłania, i tworzenia owych piosenek. Teraz zostaję pytanie, jaki ma być temat pracy?

A więc, co każdy post temat będzie inny (jak w mojej poprzedniej serii), czyli np. diamenty, .kryształowe klejnoty czy wojna klejnotów...

Tematem na pierwsze pracę, będą wcześniej wymienione diamenty. Postać wybrana przez Was może być dowolna (Lapis, Steven itd.). Ważną rzeczą jest to, by w tekście mieściło się coś o diamentach (są silne, liderki Homeworld'u, lub wzmianka o którejś z nich i wiele innych do nich nawiązań".

Oto przykładowy wygląd pracy:
                                             
                                          "Distant Shore"   By: Rebbeca Sugar

It all became so lovely
Those blue skies above me
Those funny feelings I had never felt before I met you
I thought I'd stay a while
I tried to learn to smile
So many colours I had never even known

Maybe I'd find myself sitting on that distant shore
Maybe I'm not alone

Then I see the colours fading
Gentleness of light escaping
Shadows of my fear invading
Have I seen this all before?

I know that there's something residing
That terror deep inside me
I couldn't understand how you could be so bold

Maybe I'd find myself smiling on that distant shore
Maybe I'm not alone

Wykonuję: Lapis Lazuli


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To tylę na dziś, na teksty czekam do 20-25 Maja. W razie waszej potrzeby, termin przesunę. Do zobaczenia w następnym poście!

10 komentarzy:

  1. Chyba KISNE xD
    Nie żeby ułożenie sensownej piosenki wymagało więcej zdolności niż narysowanie czegoś na temat...
    Od razu mówię że ja od razu pasuje 🤷🏻‍♂️

    OdpowiedzUsuń
  2. Lol, ludzie już się poddają. Rozumiem, że wychodzimy tutaj poza naszą bezpieczną strefę, ale jak inaczej się rozwiniemy? Dajem radę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Jafonie, ja osobisice nie posiadam dobrej głowy do układania piosenek, zajmuje się rysowaniem.
      i nie że coś ale to pewnie wyjdzie tak jak próba zmuszenia czytelników do wykonania filmiku który był by leakiem... ahhh dla tego ja osobiście poczekam na temat prac plastycznych.

      Usuń
  3. 10 dni na napisanie piosenki? Znowu przesadzasz

    Ale kk nie czepiam sie, rob co chcesz

    [S]Choc i tak sadze ze to troche za duzo roboty w malym okresie czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie to samo przecież było wtedy kiedy na konkurs miała być animacja...

      Usuń
  4. Nie chce marudzić ale.. troche dawno nie było postu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, w dodatku Steven sie kończy lada moment i bez aktywnych i kreatywnych redaktorów to blog daleko nie pociągnie :/

      Usuń
    2. Gdyby tylko Steven Universe puszczało więcej epizodów. Jak na razie to polegamy na tym, co stworzy fandom, nie sam show
      Za tego czasu to ja już wróciłem do oglądania MLP, no lol

      Usuń
    3. Nikt nie podsyła mi piosenek xd

      Ale chyba za niedługo wrzucę odcinek z moimi epizodami albo fanowskimi jeśli ktoś wyślę.

      Jak na razie to tylko 3 redaktorów coś wstawiało przez ten okres..

      Usuń
    4. Dziękuję za twoją wytrwałość, Nanako. Spełniasz lepszą robotę ode mnie

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.