27 kwietnia 2018

StevenowyMix #22

Witam, witam!
Dzisiaj kochana Peri.
Wszyscy się pewnie cieszą, bo majówka, co?





Na początek chciałem podziękować wszystkim osobom, które skomentowały mój poprzedni Mix.
W końcu, od dłuższego czasu spędziłem miło wieczór.


Danganronpę oglądałem, mnie się tam podobała.






nyueehehehe



"Tł. Pocałuj mnie w tyłek, KAMYKU!"







Ta praca jest przepiękna.











Awww...



Dla mnie to piękne jak Peri się zmieniła.







MIIIŁOOOŚĆ ROOOŚNIEEE WOOOOKÓÓÓÓŁ NAAAAAS



Dałabym tego więcej, ale to nie jest Mix z Lapidot.



Lasóli fruć pls.



Ja chcę jej powrotu, tylko tego.







W poprzednim Mix'ie była Alexandryt w formie syrenkowej, więc czemu nie Peri?




Ouuu goooood...




Nie wiem co to jest ale to kocham















Nie wiem czemu ten remix przypomina mi o anime Violet Evergarden.
Przynajmniej na początku.


W końcu moje ulubione speedpainty.







Na koniec przeurocza animacja.




Ciekawostka:
W odcinku "Back to the Barn", kiedy Perydot walczy z Perłą na roboty, ta scena niżej,
jest nawiązaniem do serii Marvela, gdy Hulk walczy z Lokim.

Scena z SU:


Scena z Marvela:
Przepraszam za niewyraźne i rozmazane ujęcia.



To wszystko na dzisiaj!
Dziękuję za uwagę i życzę miłego dnia/nocy!
Pytanie do was:

Co chcielibyście zobaczyć w nowych odcinkach SU?

Pozdrawia: PerydotowyMakaron
P.S Chcieliyście lapidot?

3 komentarze:

  1. W nowych odcinkack chciałabym zobaczyć WD

    OdpowiedzUsuń
  2. W nowych epizodach chciałbym zobaczyć więcej walki Larsa i jego ekipy z Homeworld'em

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta animacja Peri z kotkiem - tyle ma w sobie ciepła i miłości :333
    I tak jak napisała Maja - chciałabym w nowych odcinkach zobaczyć WD, ale nie tylko. Chciałabym jakieś rozwinięcie nt. samej Rebelii, kim była Nefryt, może coś o Jaspis i może....coś o Świątynnej Fuzji?

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.