7 kwietnia 2018

Moja kolekcja epizodów #1

      Witam, dzisiaj przedstawiam nową serię postów na blogu, czyli "Moja kolekcja epizodów".



Seria będzie polegała na tym, że wy będziecie na podany poniżej email wysyłać  własne epizody (nazwa epizodu, opis), a ja zamieszczę je na blogu razem z zrobionym przezemnie Title Card. A teraz, przedstawiam Wam kilka przykładów takich epizodów, które sam wymyśliłem.


1.
Unfused (Rozłączenie)

Lapis nakłania Stevena, do uwolnienia jej starej znajomej.

2.
The Truth (Prawda)

Steven chce dowiedzieć się od perły jej przeszłości.

3.

Yellow's Day (Dzień Żółtej Diament)

Steven po odkryciu prawdy o Perle, budzi się w ciele Żółtej Diament.

4.

Crystal Clods (Kryształowe Kamyki)

Steven, Lapis i Perydot, wyruszają by odnaleść, starą znajomą mamy Stevena.

5.

Discovered Truth (Odkrycie Prawdy)

Kryształowe klejnoty po przybyciu na Homeworld, uczestniczą w Ostatecznym Sądzie w sprawie roztrzaskania różowej diament.

6.

The Mars (Mars)

Steven po rozbiciu się statkiem, próbuję odnaleść na Marsie tajemniczy klejnot.


To tyle w tym poście! Mam nadzieję, że spodobały Wam się moje pomysły na odcinki Stevena.

Email: Sewko@interia.pl


3 komentarze:

  1. Jezu, jakie te odcinki sa nieprawdopodobne ._.
    Normalnie fani SU mieliby bonery :V

    A tak serio, uwazam, ze opisy powinny byc bardziej szczegolowe. Bo to co tu jest... jest slabo rozwiniete

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromne jak skromne, opisy epizodów przed premierą też mało wyjawiają.

      Usuń
    2. No spoko, ale mozna dac i taki krotki w stylu Zap2it//etc, a do tego dluzszy.

      Bo to tu wydaje sie troche biedne, leniwe i bez skladu.
      Nwm czy to maja byc odcinki 1 po 2 czy po okreslonym czasie
      A te opisy tylko lekko wzbudzaja wyobraznie, wiekszosc jest napisana za bardzo wprost
      Te przed premiera sa bardziej... tajemnicze?

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.