21 kwietnia 2018

Krótkie Promo nowych odcinków!








  
 Perło, coś ty zrobiła o.o

5 komentarzy:

  1. Czy to możliwe żeby niepozorna Perła rozbiła PD?

    OdpowiedzUsuń
  2. Watpie zeby Perla rozbila PD, szczegolnie mieczem Rose, ktory nie mial rozbijac klejnotow

    ...bo to miecz Rose cnie..?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wogóle nie wierzę żeby to Perła lub Rose rozbiły różowy diament. Myślę, że pierwsza postępowała według wartości sowjej byłej liderki i nie zrobiłaby tego. Rose kochała wszystkich więc nie dałaby rady zrobić coś takiego. Ja przypuszczam, że Różowy diament zniszczył Bizmut lub Żółty Diament. Uwięziony teraz w bańce klejnot pokazał, że zamierza za wszelką cenę uwolnić wszystkich od diamentów. Widzieliśmy, że potrafi zmieniać kształty więc mogła upodobnić się do Rose. Z kolei Zółta pewnie nie chciała dzielić się koloniami z różową i pzbyła się rywalki. A może to kłamstwo, że miecz Rose niszczy tylko fizyczną formę klejnotu? Może jest w stanie roztrzaskać też sam klejnot?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko mam hype'a, bo pokazali mural WD jako wieść, że będzie o niej mowa?
    CZY TYLKO JA MAM NA TO HYPE?

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.