29 marca 2018

StevenowyMix #20

Tł. Anatomia fana Steven'a Universe'a.

Witam, witam!
Jak pewnie się domyślacie ten lub następny sezon SU będzie, niestety, ostatnim jaki powstanie. Dlatego pomyślałam, że dobrym pomysłem będzie przedstawienie wam nadchodzących kreskówek w tym i następnym roku.
Zapraszam!






2018

"Total Daycare Drama"


Jak pewnie większość z was zdążyła się juz domyślić, będzie to kontynuacja serii Totalnej Porażki.
Od poprzednich sezonów różnić się będzie tym, że w TDD nie będzie eliminacji, postacie będą dziećmi, a kreskówka będzie opowiadać historie i przygody jakie przeżywają bohaterowie.

Teaser:



"Craig of the creek"

Podobny obraz

Twórcami tej kreskówki są Ben Levin i Matt Burnett,
obydwoje pracowali wcześniej przy SU.

Kreskówka opowiada przygody trójki przyjaciół Craig'a, Kelsey i J.P. 
 Na Youtube znajdziecie dwa odcinki z tej serii,
a premiera pierwszego sezonu odbędzie się już jutro, czyli 30 marca!

Pilot:





2019


"Twelve Forever"


Kreskówka tworzona przez Julię Vickerman i uwaga, seria pojawi się na Netflix'ie.
Serial koncentruje się na 12-letniej Reggie, której pragnienie pozostania dzieckiem jest tak potężne, że tworzy świat fantasy, w którym nigdy nie będzie musiała dorastać.
Dołączają do niej przyjaciele Todd i Esther, którzy odwiedzają ten niesamowity świat, aby przeżyć swoje fantazje o superbohaterach i uciec przed odpowiedzialnością zbliżającej się dorosłości.

Pilot:



"Infinity Train"


Kreskówka tworzona przez Owen'a Dennis'a.
 Główna bohaterka Tulip musi odłożyć na bok swoje osobiste problemy,
aby przedrzeć się przez tajemniczy pociąg i pomóc królowi corgi ocalić swój lud.

Pilot:



"Owl House"


Owl House to serial stworzony przez Dana Terrace, czyli współtwórczynię Gravity Falls.
Kreskówka została opisana jako Horror-Comedy.
Serial opowiada o pewnej siebie nastolatce Luz, która po przejściu przez portal do demonicznego świata zaprzyjaźnia się z buntowniczą wiedźmą Edą i małym wojownikiem Królem.

Niestety, nie znalazłam żadnych teaserów.


"Amphibia"


Twórcą Amphibii jest Matt Braly, wcześniej pracował on nad Gravity Falls.

Kreskówka opowiada historię Anny Boonchuy, egocentrycznej nastolatki, która została magicznie przetransportowana do świata Amphibia, bagna zamieszkanego przez żaby.
Zaprzyjaźnia się tam z młodą żabą o imieniu Sprig, który pomaga Annie stać się bohaterką. 

 Niestety, nie znalazłam żadnych teaserów.



Starałam się przedstawić wam najlepsze zapowiadane nam perełki.
Pytanie do was:
Która kreskówka najbardziej was zaciekawiła?
Pozdrawia: DeadlySpaghetti
P.S alexandryt

3 komentarze:

  1. Kurde, sporo mnie tutaj zaciekawiło.
    Mimo iż Craig of the Creek widziałam z pilota, to jakoś mnie nie wkręciło. Bardziej mnie ciekawi Infinity Train. Myślę też, czy nie śledzić późniejszych poczynań z Owl's House, bo cholernie kreska mi się spodobała. Także opis Amphibia mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  2. Total Daycare Drama przypomina mi manię z lat poprzedniego stulecia na przerabianie kreskówek na wersję dziecięcą - "Szczenięce lata Toma i Jerry’ego", na przykład. Sama seria Totalnej Porażki ma już siedem sezonów, słodki Jezu, co się wyrabia?
    Craig of The Creek powstaje akurat, kiedy ludzie już teoretyzują o zakończeniu Steven Universe. Przypadek? Nie sądzę!
    Jak już coś obejrzeć miałbym to Owl House, ciekawe jak im by to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  3. A niby skąd te spekulacje jakoby 5 sezon, lub następny był ostatnim SU? Jak na razie to nie znalazłam żadnego oficjalnego potwierdzenia o tym, że 5, czy 6 sezon był tym, który kończy całą serię

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.