21 marca 2018

Nowe odcinki - nowe odpowiedzi?

Najpierw zapowiedź finału Adventure Time, a teraz to *-*

Na twitterze CN został zamieszczony stosunkowo długi, bo ponad trzy minutowy, filmik. Zapowiada on nowe odcinki, co więcej daje nam nadzieje, że wreszcie uzyskamy odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Na pierwszy plan wysuwa się rebelia i wojna klejnotów. Choć większość scen pochodzi z wcześniejszych odcinków, to jest też parę nowych smaczków.
Odcinki mają swoją premierę 9. kwietnia, ale w aplikacji CN pojawią się już 26. marca (za pięć dni!).

Link do filmiku na twitterze


8 komentarzy:

  1. JEZU JEZU JEZU! Darłem się na cały dom xD Podsumując wreście będzie coś o WD! Odcinki z granat i stevenem będą nieziemskie ♥ PD mnie strasznie przeraża o-o Zobaczymy wojnę! LAPIS ALE ŻEŚ DALEKO SPIEPRZYŁA, kiedyś myślałem że będzie na Jungle Moon xd CZEMU MI SIĘ ZDAJĘ ŻE TO OSTATNI SEZON!??!!?? *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest najprawdopodobniej ostatni sezon, plany zakładały najpierw 1 (do odcinka z Lapis Lazuli, Klejnot Oceanu/Ocean Gem), a od dluzszego czasu jest plan na 5 sezonow. Jesli przedluza - to jasne, dowalmy i 8, ale na obecna chwile to jest bardzo prawdopodobny koniec

      Usuń
    2. Jak dla mnie to jest za dużo wątków otwartych rzeby je tak teraz zamknąć w 1 sezon ;-;

      Usuń
    3. Zdaję mi się, że będą w tym sezonie się chcieli skupić na głównych wątkach dotyczących CG i Diamentów. Owszem, mi też się wydaje, że na wszystkie wątki do zamknięcia potrzebny by był jeszcze z conajmniej jeden sezon lub dwa.

      Usuń
  2. Widząc pierwszy raz PD w wizji Stevena i teraz w tym zwiastunie, myślę że PD mogła być bardziej dyspotyczna, nieobliczalna i okrutna niż YD ;-; w sumie zaczynam się nie dziwić, że ktoś ją rozbił 💔

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.