22 stycznia 2018

SU title card maker + info

Cześć, to ja Nanako! A dzisiaj przedstawiam wam stronę, na której można robić własne tytułowe obrazki odcinków SU!

Do wyboru jest większość teł, kolorów w napisach jak i możliwość wpisania
swojej nazwy. Możecie zmniejszać, i powiększać napisy a także robić chmurkę z napisem, kto stworzył, lub pomagał przy tworzeniu danego odcinka. Naprawdę Was zachęcam do robieniu fanowskich obrazków! A i mam też pewne info, jeśli macie jakieś pomysły na fanowskie odcinki SU, możecie wysyłać takie obrazki, fabułę odcinka oraz dodatkowo rysunek. Mam nadzieję, że to Was zainteresuję. A link do strony poniżej:
https://spopovabgs.github.io/SU-titlecard-generator/

3 komentarze:

  1. Kurde, próbowałem zrobić swój title card, ale nic w ogóle nie chce mi tam działaś. Chociaż ja korzystam z Internet Explorera, więc może o to chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe. Zależy czy na samym końcu nacisnąłeś "Generate", bo to jest najważniejsze.

      Usuń
  2. file:///C:/Users/user/Desktop/pobrane%20(1).png

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.