10 stycznia 2018

StevenowyMix #1

Jak ja bym chciała mieć taki kalendarz...

Witam, witam!
Dopiero teraz zorientowałam się, że w poprzednim moim poście zapomniałam dodać źródeł do prac, ale postaram się to jak najszybciej nadrobić, więc nie krzyczcie za bardzo.
Ten post poświecony jest naszej przeuroczej Granat w sumie to nawet zabawne, bo granat to nazwa klejnotu, owocu i koloru.








Zacznijmy od początku.








Nie mam pomysłu na opisy.
























Made of laav...

















































Moim zdaniem, przecudnej urody animacja.




Krótkie podsumowanie crossover'owego odcinka z Wujciem Dobrą Radą.
Czyli moim zdaniem najgorszego odcinka w całej serii.



Nie jestem pewna czy tego juz nie było na blogu, ale wrzucam i tak.





Ciekawostka:
Tła do Steven'a Universe'a tworzy brat Rebbeci Sugar, czyli Steven Sugar.

Znalezione obrazy dla zapytania rebecca sugar and steven sugar
Musicie przyznać, że jest podobny to głównego bohatera, w końcu na nim była inspirowana.




Na koniec chciałam spytać:
Jakie jest wasze OTP z SU?




Pozdrawia ZabójczyMakaron

P.S. Jakby ktoś nie wiedział OTP to z angielskiego One True Paring (Jedyny prawdziwy paring), czyli postacie które według was powinny być razem.

3 komentarze:

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.