13 października 2017

Ankieta: Ile powinno być jeszcze sezonów SU? - Wyniki


Wyniki ankiety.

Większość z was opowiedziała się za 2-3 sezonami (40 głosów). Wydaje mi się, że taka ilość byłaby najrozsądniejsza. Na drugim miejscu jest 5 sezonów (i więcej; 27 głosów), co dla mnie jest lekką przesadą, ale to tylko moje zdanie. Dalej mamy 4-5 (16), co wciąż jest dość sporą ilością. Na ostatnim miejscu jest 1 sezon (9), co faktycznie mogłoby być odrobinę za małą ilością by wyjaśnić wszystkie nurtujące nas kwestie.
W sumie oddano 100 głosów.

Nowe pytanie dotyczy naszej Jaspis. Jak myślicie, jak potoczą się jej losy?
Zostanie uleczona i dołączy do Drużyny Klejnotów? A może nie zostanie uleczona i mimo to dołączy do Drużyny Klejnotów jako bestyjka? A skoro miałaby nie zostać uleczona, to może wybierze życie na wolności lub klejnoty uznają, że tak będzie najlepiej. A co z Homeworldem? Czy dalej jest mu lojalna? Może nadal będzie walczyć dla niego, bez względu na to czy będzie zainfekowana czy też nie.
Głosujcie!

5 komentarzy:

  1. co sie stanie z Jasip?
    nie wiem, ale jest błąd w sondzie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest jak robisz coś między pracą 9_9
      Liczę na to, że mimo wszystko każdy załapie ;)

      Usuń
  2. Jaspis zostanie odratowana. Tak jak Steven wszedł do "umysłu" Malachite, tak wejdzie do umysłu Jaspis i przegada z nią to i owo

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wydaje że Jaspis zostanie uleczona, ale nie dołączy do klejnotów.
    Raczej poszuka swojego miejsca na ziemi, albo będzie szukała sposobu na zabicie Rose/Stevena.
    Brakuje mi odpowiedzi o uleczeniu i nie dołączaniu do drużyny klejnotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznałam, że walka dla Homeworldu jest odpowiedzią, która również zawiera te opcje. Nawet jeśli nie robiłaby tego wprost dla HW to dalej byłaby bardziej po tej stronie niż po DK.

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.