21 lipca 2017

Dialogi z nowych odcinków (San Diego Comic Con)! + uzupełnienie brakujących wersów!

Czas na hype. Panel SU na Comic Conie wyjawia nam ciekawe dialogi. Spoilery!



Rebecca Sugar zaczęła opowiadać trochę o przyszłych odcinkach i zaprezentowała nam fragmenty tych odcinków. Jednak osoba nagrywająca to nagrała tylko dźwięk. Jednak osoba która zamieściła zapis tych dialogów od kogoś z Reddita:

Do posłuchania


Do poczytania

Tłumaczenie:
Perła: ... zobaczyć to kiedyś, ale myślałam, że będę tam z tobą!
Steven: Jesteś bezpieczna/y! Jestem tutaj! Ty jesteś tutaj! Jesteśmy bezpieczni, wszystko jest dobrze!
Connie: [jest przez chwilę na filmie ... wygląda jakby to było gdzieś na teleporterze na wiele miejsc w kosmosie] Ale tak nie jest.
Steven: Chciałem tylko uratować wszystkich! Ale... nie nawet mogłem tego zrobić. Nie wiem jak cię stąd wydostanę. Wszystko w porządku?
Perła: Jest to dla mnie niemożliwe do wyjaśnienia. Ale chcę tego!
Lapis: Wyładują swój gniew na tej planecie, tak jak zrobili to dawniej! Nie dam się złapać w kolejną wojnę,
[dźwięki statku kosmicznego???]
Peridot: Ziemia jest teraz naszym domem! Czy nie warto o nią walczyć?


UZUPEŁNIENIE:

Poprzednie nagranie zacinało się trochę i chyba przez to uciekło kilka zdań. Poniżej zamieszczam poprawioną wersję (część tych zdań nabiera trochę płynności jako rozmowa):


Tłumaczenie tego, czego nie było wyżej:

Steven: Wszystko w porządku?
Sadie: Cóż, martwię się o Larsa gdy jest tam w przestrzeni kosmicznej. Mam nadzieję, że jest bezpieczny.
Ruby?: Ty...UCIEKŁEŚ?! Niebieskiemu i Żółtemu Diamentowi?!
Greg: Nie wiem nic o Homeworld, nie wiem nic o waszym społeczeństwie! Musicie wyjaśnić to w odpowiednim kontekście.



Te dialogi brzmią jakby były z różnych odcinków. ale zapowiadają się nieźle. Gniew Homeworld wyładowany na Ziemi? Może historia Perły? Kolejna wojna? Brzmi obiecująco. Macie już hype?

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hype train ruszy z perunu D,B i C o godzinie 23:56

      Usuń
  2. Ja. Już. To. Chcę.
    Ostatni raz taki hype miałam czekając na ostatnie odcinki gravity falls <3.
    Chociaż trochę martwią mnie słowa Lapis ;_;. Czyżby planowała zwiać? D;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może popełnić samobójstwo. U mnie w SU-FMade postać ktora jest odpowiednikiem lapi ma dwie osobowości i postanawia się zabić. Lecz SU to bajka dla dzieci

      Usuń
  3. Zapowiadam, że jutro (no w sumie już dziś xd) będzie więcej newsów o spoilerach z Comic Conu. Teraz zauważyłam, że coś jeszcze jest, ale cóż, jest noc a ja piszę z telefonu leżąc w łóżku xd. Więc wyczekujcie rano posta.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.