13 maja 2017

Ankieta: Którą postać chcesz ponownie zobaczyć? - Wyniki

Przedstawiam wyniki ostatniej ankiety. Obrazek zdradza, kto tym razem zwyciężył.


Na pierwszym miejscu mamy Jaspis, zdobywając 37 głosów. Trudno się dziwić temu zwycięstwu. Nie wiem, czy wszyscy podzielają tę opinię, ale jak dla mnie za każdym razem, gdy Jaspis pojawiała się w serialu, wywoływała różne emocje. Początkowo była po prostu czarnym charakterem. Później było mi jej trochę szkoda, gdy żałośnie błagała Lapis o ponowną fuzję. Gdy w zimowym otoczeniu zdobyła dwa zakażone klejnoty i zniknęła w mgle zaintrygowała mnie. Walcząc z Ametyst znów była czarnym bohaterem. Aż w końcu, gdy ogromnie cierpiąc wyjawiła, kto jest/był jej Diamentem, znów wzbudziła zainteresowanie oraz współczucie. Trudno mi określić, czy chciałabym by przeszła na stronę CG. Na pewno chciałabym ją ponownie i częściej widywać w serialu.

Na drugim miejscu jest Cantipeetle, która uzyskała 35 głosów. Cantipeetle skradła nasze serca nie tylko swoją uroczą osobowością, ale także swoją tragiczną historią. Pojawiła się tylko w dwóch odcinkach i to stanowczo za mało. Miejmy nadzieję, że wróci i znów nas urzeknie.

Ostatnie miejsce na podium zajęła Mystery Girl i ponownie nie jest to zaskoczeniem. Postać ta wystąpiła tylko w jednym odcinku i ani razu nie przemówiła! Pytanie tylko, czy oczekujemy jej pojawienia się ze względu na naszą Perłę i ich relacje, czy tajemniczość tej różowowłosej dziewczyny sprawiła, że chcemy wiedzieć o niej więcej?

Kolejna jest Bizmut. To dopiero ciekawa postać! Dość nietypowy design i przyjemny, bardzo pasujący do niej głos. No i nie zapominajmy o jej charakterku. Podobnie jak Jaspis wywołała sporo emocji. Ciekawa była także jej profesja, stanowiąca jakąś nowość. Mam nadzieję, że znów się pojawi i połączy swoje siły ze Stevenem oraz CG.

Następna jest Holy Blue Agate. Zaledwie jeden odcinek, a zrobiła szał swoim występem. Nic dziwnego, skoro każdy jej element przykuwa uwagę. Ciekawy wygląd, rozbrajająca i przekomiczna osobowość. I głos, który jak u wszystkich postaci w SU jest po prostu genialny.

Dalej jest Niebieski Diament, który już niedługo zobaczymy w nowych odcinkach. Osobiście ją uwielbiam, szczególnie za to, jak bardzo przeżywa utratę PD, a jednocześnie potrafi być oschła i budzić respekt, czy nawet strach. Jej wygląd jest przepiękny i z niecierpliwością czekam na jej powrót.

Na samym końcu mamy remis - Rubiny oraz Żółty Diament. Co do YD to wkrótce ujrzymy ją w nowych odcinkach, a jeśli chodzi o Rubiny to mam małe przeczucie, że z nimi także się spotkamy.
W ankiecie oddano 168 głosów.

Zapraszam do wzięcia udziału w kolejnej, tym razem dotyczącej fuzji:
Którą fuzję chcesz ponownie zobaczyć?
W ankiecie nie pojawiła się Granat, bo mam na myśli fuzję, które nie widzimy zbyt często. Głosujcie!

1 komentarz:

  1. Jej ! Moja ulubiona (ekhem, TRZECIA ulubiona ) postać wygrała ! Nie dziwie się, pewnie wiele osób skusiła ta cudowna osobowość Jaspis, lub jej duch walki ( w taki sposób skradła moje serce ) chociaż muszę przyznać,że dość ciężko było mi się zdecydować na którą postać głosować . Po dłuższym zastanowieniu się doszłam do wniosku ,że : Jaspis- nie jestem pewna co do jej powrotu, bo w serialu miała już swoje " 5 minut ", a przecież ma dojść wiele nowych postaci , ciągle jednak mam nadzieje ją zobaczyć, kto wie, może w finale ? Centiepetle - Myślę ,że powróci, w końcu nie po to pokazali nam jej historię, i pokazali ją częściowo "zdrową", aby teraz tak po prostu porzucić jej motyw. Mystery Girl - obawiam się, że tej postaci raczej nie zobaczymy, sądzę, iż w odcinku " The last one out of Beach City " pojawiła się tylko po to, aby pokazać tę przemianę Perły i to ,że nie jest ona zależna już tylko od Rose, więc nie nastawiałabym się za bardzo na jej powrót. Bizmut - ok ,wróci na 100%, sądzę ,że klejnot dla którego zrobili SPECJALNY odcinek , nie może od tak se zniknąć i powiedzieć " oj sorka, to ja już tu więcej nie wrócę baj ! " mam nadzieje ,ze powróci , najlepiej na finałową walkę ( mam nadzieję ,że w ogóle taka będzie ). Holly Blue Agate - hmm.... tu mam drobny dylemat, z jednej strony, to dość ważny klejnot, którego fandom bardzo polubił ( tak myślę ) no i ma dość ciekawy charakter, przez co miło by było zobaczyć ją ponownie, ale mówiąc szczerze,oglądając ten odcinek z nią w roli głównej, miałam wrażenie,że jest ona główną zarządczynią zoo, więc nie ma raczej szans na zobaczenie jej poza tą strefą, a mi się zdaje, że nasi bohaterowie nie zawitają w najbliższym czasie do ludzkiego zoo.BD i YD - 100000% będą, do widzenia . Rubiny - kolejny dylemat, w końcu Navy udało się uciec ze statkiem, a to oznacza,że pewnie podleciała po pozostałą część i udały się do Homeworldu, osobiście nie liczę za bardzo na ich powrót, ale i tak miło będzie zobaczyć je gdzieś w tle .

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.