7 stycznia 2017

Sobotnie Tapety - Diamenty/Perły

Witajcie w kolejnej kolekcji tapet poświęconej Diamentom i ich Perłom.



Kocham tę scenę. Jest super.

Ten styl pasuje do Żóltej. Ogólnie, ten shot, ale oryginalny ustawiłam sobie nawet na tapetę. Żółta jest tego totalnie warta.

Just.
Why.

Wooooowieee.
Cudo.

Poza Żółtej jest czyms cudownym.

Wszystko ładnie, ale podpis.
Wiem, ludzoe mają prawo
Ale podpisy mnie wkurzają.

Ta dramaturgia YP tak do niej pasuje.

Kocham.
Kocham za ten art.

Czy tylko ja uwielbiam ten efekt przy liniach?

Niebieski ma tyle odcieni.
Niesamowite.

Design Różowej z fake leaka >:0

To.
To wygląda jak moja nowa tapeta na telefon.

Oglądałabym.

Right
In
Feels

Hej, mamy dwa dni po premierze?
Cóż, artów jest już od cholery.

Calkiem ładnych artów, trza dodać.

Tym akcentem kończymy te tapety.
Co powiecie na Holly Blue Agate jako kolejny temat?

4 komentarze:

  1. Nie, może shipy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mają być "shipy" to Noe moze zabraknąć Perła + Jasper, Perydot + Lapis, Niebieski + Różowy Diament

      Usuń
  2. Ja bym wzięła Agat z Ametystami i Karnelianem :D

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.