31 stycznia 2017

FanMade #3

Sesja rozpoczęła się na dobre, więc jako przykładny student oglądam durne filmiki na youtube i buszuję po internetach. Dlatego w dzisiejszych FanMadach znajdą się filmiki i komiksy z serii "mnie śmieszy". Wszystko, co tu znajdziecie jest mało poważną stroną internetu. Zapraszam do jej zgłębienia.
Ach cudowna sesja... Trzymam za was kciuki studenci!
Kto tego jeszcze nie rozumie, niech świętuje i się raduje!

#1 Hmm... to co my tu mamy? Egzamin z.. o Steven! Tylko rzucę okiem....
Zalecam włączyć napisy w filmiku

#2 Kto ma wciąż ferie a kto na nie dopiero czeka? Kto nie wie, czym są ferie?
Chyba każdy zna "at soup"

#3 Ten sam autor, co poprzednio. Podoba mi się, kogo wybrano do prowadzenia sprzedaży.
#4 Na finał coś lekkostrawnego. 

-Szach-mat.
-Co?! Jak to możliwe?
-To chyba z 50-ta gra, którą wygrywasz!
-Tak jakbyś zawsze wiedziała, jaki będzie mój następny...
To tyle moi drodzy. Uczcie się pilnie - nie tylko studenci ;)




4 komentarze:

  1. O raju, "at soup". Klasyka. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 - zwykle takie rzeczy mnie nie bawią, ale to jest akurat wyjątek.
    2&3 - koleś akurat publikuje swoje animacje na deviantArcie w grupie SU, więc już wcześniej się z nimi zapoznałam. I tak - "At Soup" jest najlepsze. Jeszcze jest "playing "What's new pussycat?"" od tego samego autora.
    4 - jaka głupiutka Rubin xD

    A co do sesji - to ja już, w sumie, po. Mam już jedną poprawkę do zaliczenia, tak więc trzymajcie kciuki i powodzenia Nutella :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 - też byłam w szoku, że mnie to rozbawiło, bo przeważnie jest to dla mnie po prostu nieśmieszne i nużące, a tutaj jakoś tak mnie wzięło.
      Nie-dziękuję i trzymam kciuki za poprawkę :p

      Usuń
    2. Hyhy, okazało się, że mam tylko jedną poprawkę xD Także kciuki na tę jedną poprawkę mi się przydadzą :P

      Usuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.