23 października 2016

Ciekawostka dnia #TRZYSTA :DDD

Zapraszam na ciekawostkę dnia #TRZYSTA! :D
Why can't I just be kawaii..?


Doprawdy, niesamowite, że to zaszło aż ak daleko. Y'now, moje oczekiwania nie przekraczały setki. A tu mamy 3 ._. Nie mówię, że to źle, po prostu... wow. Nie spodziewałam się, że starczy mi czasu i determinacji do działania. Jedtem raczej typem, który kończy wszystko jak najszybciej.

Ciekawa sprawa, że jak do tej pory trzymam się tutaj jakoś i, cóż, robię to co robię. I będę robiła to tak długo na ile starczy mi czasu. No, wiecie. Teraz mam przygotowania do konkursów i w ogóle. 
W każdym razie, cieszę się, że jestem tutaj :D. Niedługo minie rok jak zostałam redaktorką i... w sumie jest to bardzo fajne zajęcie. Minie też rok jak założyłam konto Google, 'Twilight Universe'. 
Nie przedłużając, liczę na kolejne 300! :D

Ciekawostka dnia #300: Lars nie jest białej odmiany człowieka, co potwierdził Ian Jones na tumblrze (link).
THIS "CIEKAWOSTKA DNIA" FILLS YOU WITH
DETERMINATION


10 komentarzy:

  1. Gratuluję dobicia 300 ciekawostek :D
    I serio? Rozkminiali nt. rasy Larsa? Po co? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. blagam tylko nie undertale
    ci fani sie wszedzie wepchna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nwm czy widziałaś wcześniejsze Sobotnie Tapety.

      UT, UT i jeszcze więcej UT, tak w skrócie.

      Usuń
    2. Właściwie to słuszna uwaga. Gdzie urocze SU gify? D: Andertejly nie mają własnych blogów?

      Usuń
    3. Nie mam gif9w z SU ._. Diluję tylko tymi z Homestucka

      Usuń
    4. No jakoś poprzednie widziałam.
      Po prostu mi chodzi o to, że jak to jest blog o STEVENIE UNIVERSIE I JEGO PEZYJACIÓŁKACH to po prostu powinno być więcej gifów i innych ze STEVENA, a nie Undertale i Homestucka.

      Usuń
    5. Powtarzam; takowych nie posiadam ._.
      Ale poszukam, czy coś

      Usuń
  3. *klaszcze* Yay! Trzysta! Bez ciekawostek dnia ten blog był by troszeczke pusty...

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.