24 września 2016

Sobotnie tapety - Vidalia

A oto i nadchodzimy z kolejną kolekcją tych jakże wysmakowanych obrazków.
(1)


Mamy sobotę i mnie nie ma w domu, lel... Ale jako, że jestem przezorna, zrobiłam tę kolekcję odpowiednio wcześniej. Znaczy... dla mnie jest teraz czwartek.

Wo-wie! Ale to ładne.

Steven i Cebula mają jednego aktora głosowego, wiecie? To trochę tak jakby mówił sam do siebie.

UNDERTALE UMARŁO. NIECH ŻYJE HOMESTUCK!
Obiecałam brak UT, c'nie? A c'to jest? Homestuck! Cielawe ilu z Was spodziewało się tego? ;)

Btw, planuje w przyszłości zrobić kolekcję niezwiązaną z SU. Nie byłoby to tylko Undertale, czy Homestuck. To Wasze propozycje zostałyby uwzględnione. Ale nad tym wszystkim jeszcze pomyślimy.

Dzięki magii, u mnie jest już piatek.

Yelllowtail wygląda słodko ":3

Omg, Twilight promuje palenie na blogu.

Turbosmieszkizm


Fotka z imprezy :)

Piękne tło *-*

Chyba moja ulubiona z tej kolekcji.

Ja tam wolę starszą Vidalię.


Porównanie starszej i młodszej Vidalii.

Bonus:
To na tyle. Głosujcie!

9 komentarzy:

  1. Jaspis! Chyba, że już była, to wtedy diamenty

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za Amethyst. Mam z nią za mało tapet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kolekcja, najbardziej podoba mi się 6 i 14;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie Vidalia *.*
    Ciezko wybrac jedna tapete , wszystkie wygladaja genialnie :^
    Ale jesli by sie uprzec to najlepiej wyglada druga czternastka :^ ( w kolekcji jest blad :v, 14 jest dwa razy :^)

    A bonus przypomnial mi o znienawidzonym przeze mnie Dave``ie ._.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kolekcja! Lubię Vidalię. To taka spoko babka, z którą bez oporu wypiłoby się i herbatę, i coś mocniejszego :D. A skoro jesteśmy przy pani V., to gorąco popieram pomysł na kolejną kolekcję z Amy. Mało jej ostatnio w serialu, niech pojawi się choć na tapecie.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.