17 września 2016

Sobotnie tapety - Greg

Mamy sobotę. Wiecie na co czas, c'nie?




Wow! Piękny art.
Greg i jego van.

*szepcze* Wiecie czego dawno nie było? WEKTORÓW!

Ciekawe ile lat na ten van.

Who am I now in this world without Pearl?

To jest... wow.

Dzisiaj będzie sporo Rose.

Alternatywne zakończenie:
Podczas śpiewu, w Grega uderza kometa i Steven nigdy się nie rodzi. Di ent.

Gdyby wszystkie Perły były idealne, nie byłoby tej naszej! 
A to o hot-dogach nie było? ;-;

Ciekawe ilu z was chciałoby mieć Grega na tapecie.

Ja mam dalej MLGarnet na pulpicie ;-;.

Młody Greg świetnie prezentuje się na artach.

I ta mina typu: "Spokojnie, moje panie. Starczy mnie dla każdej.".

Tato mój...

Obiecałam sobie, że już kończę z tym undertalowym spamem, ale...

Ooooch. Jak słodko!

Te tapety wleciałyby szybciej, ale Twilight oglądała homestuckowe shipy na YT.

Chyba moja ulubiona z tej kolekcji.

Tym kończymy dzisiejsze tapety. Zaraz... mamy też...

Bonus:
Nie ma helikoptra w rogu, to nie może być dobra gra.
Wow! To nie Undertale/Homestuck/Inny Rakowy Śmieć od Twilight Makary/Dreemurr Universe. 
Dobra, szczerze, znudziło mi się. 
Widownia: [gasp!]
Nie no, poważnie mi się znudziło. Teraz nie będę już wstawiała UT.. Przynajmniej nie *aż tak często*. Ta tapeta z Asgorem to, jak na razie, koniec.

No i kończymy tapety. Dozoba za tydzień!

16 komentarzy:

  1. Shipy powiadasz ( ͡° ͜ʖ ͡°)... Shippingi to jedna z najlepszych rzeczy w HS`ie (Meulin potwierdza*◕‿◕) Ostatnio tak sie w to wkrecilam ze az zrobilam wlasnego shipping mema :v btw.(p)AraSol na zawsze :v

    A co do tapet...Ja tam chce GregRose na tapecie :v ale samego Grega nie :v
    (1) *.*
    (2) moje nowe NOTP Greg x jego nowe auto to jenyny sluszny ship <.>
    (5) Stefan nam odmlodnial 0.0
    (6) genialna tapeta *.* sukienka jest tak ladnie wycieniowana ze wyglada jak prawie jak prawdziwa roza *.* ten.styl.powala *.*
    (11) Ten Greg Przypomina mi chlopaka Wilmy z W.I.T.C.H T.T ( dont judge ;.;)
    (16)(9) (◕‿◕)
    (17) Ten ship jest tak uroczy ...>3<
    (18) Ta Vidalia przycmila Grega w jego wlasnej kolekcji ;.;
    (19) calkiem dobry art tylko reka komus nie wyszla

    Bonus wygral :v a jesli chodzi o nieStefanowe tapety to..wincyj HSu ヽ(・∀・)ノ bez nie tematycznych tepet to nie beda juz sobotnie tapety ; . ; a tapet z UT bedzie tu troche brakowac ;.;

    Nie wiem czy nadal na tapety da sie glosowac czy sa losowane ale jesli mozna oddac glos to...glosuje na Vidalie i Ame (◕‿◕)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, da się.

      Najlepsze shipy z HS (Amoim zdaniem) to:
      EriSol
      DaveKat/JohnKat
      Kanaya x Rose
      Kurloz x Meulin
      Meenah x (Vriska)
      Jake x Dirk

      Btw, ship DaveKat jest najprawdopodobniej 100% kanoniczny. Jedna z Homestuckowych płyt miała opis "Striderowie znów mają problem. I to nie tylko dltego, że całowanie chłopców jest nielegalne". Chodzi tu na 99% o Karkata XD

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Okropnie polubiłam EriSol kiedy Feferi popsuła Solluxa ;.;. A jeśli chodzi o kanoniczne shipy to wszystkie biere w ciemno :v. I tak moimi ulubionymi kanonicznymi zawsze będą Meuloz,MeenVris i DirkJake:3.

      Do dobrych kanonicznych mogę jeszcze dołożyć LatuMitu i DamaRufi (o‿o)... z pre scratchowego kanonu nie lezy mi tylko HoRufio >.> . Z tego co wiem Dav3Kat zostalo potwierdzone na instagramie Hussiego i w sumie nie mam nic do tego shipu :v.. oprocz zalu za zabicie mojego Karezi ;.;...

      Chociaż tak dokładniej patrząc na rozmowę Terezi podczas podróży Dave`a odniosłam wrażenie jakby Terezi sama znudziła się Karkatem a w miedzy czasie w dwulicowości dogoniła samą Vriske :v Wtedy zaczęłam też shippic TerVris i DaveKat bo why not ?

      Rozpisałam się jak Kankri ;.;

      Usuń
    4. Karezi.... Nah, lubię Terezi i lubię Karkata, ale to... ten ship byłby... chory. Karkat sam stwierdził, że na na jej punkcie chorą obsesję i chce ją we wszystkich ćwiartkach. Terezi x Vriska ma większy sens. Chociaż, zależy też która Terezi i Vriska. Te z martwej linii czasowej (wszyscy giną itd.) wydają się lubić... W [S] Terezi: Remem8er było pokazane, że znowu się spotkały. Co dalej? Tego nie wie nikt.
      Terezi i Vriska z aktywnej linii czasowej też wydają się lubić. Spędziły sporo czasu razem na meteorze. No i Vriska pomogała Terezi "spławiać" Gamzeego. Więc ten ship też ma pokrycie w komiksie.

      DamaRufi... Nah, szczerze nie przepadam za Damarą... Nie wiem co mam o niej myśleć, bo pisze po chińsku. Natomiast Rufioh jest postacią fajną i naprawdę go lubię. Jest prawie dokładnie jak Tavros XD.
      A ich ship.. No, nie wiem Raczej nie lubię.

      EriSol to świetny ship. Ale nie oszukujmy się. Eridan jest postacią, którą możesz shipować nawet z Terezi. Eridan sam siebie shipuje XD.

      Terezi dwulicowa? No, coś w tym jest. Aczkolwiek Terezi zawsze była... dziwna. Począwszy od luzania WSZYSTKIEGO i WSZYSTKICH po jej charakter. Nie wspomnę nawet o scenie, w której maluje sobie kontur, a potem upada i umiera. Serio, to było dziwne.
      Jedyna ogarnięta scena z Terezi to prawdopodobnie [S] Terezi: Remem8er. To było naprawdę wzruszające.

      Solluxa mogę też w sumie shipować z Aradią i KK. Aradia chuba go lubi, a KK... KK w sumie też.

      W HS możesz shipiwać wszystko ze wszystkim. Ćwiartki dają ogromne możliwości do shipingu :D.
      Jak chociażby Terezi x Gamzee w czarnej ćwiartce.




      Nie, to ja rozpisałam się jak 'Kranki'.

      Usuń
    5. We wszystkich ćwiartkach zabrzmialo troche jak by chcial ja miec w lodowce :v Lubilam Karezi do rozmowy Ter z Dejvem bo dopiery wtedy ogarnelam jak bardzo Terezi jest dwulicowa i te wszystkie poszlaki do tego shipu nie maja zadnego sensu. Tak wlasciwie to dopiero po jakims czasie zrozumialam jak pokrecona jest Terezi , zawsze myslalam ze tylko udaje ;.; .Po prostu gdzies w glebi mojego braku serduszka liczylam ze stanie sie bardziej sensowna :v Aktualne Terezi i Vriska zawsze wydawalo sie byc bardzo sensowne ale prawdopodobnie zaden ship z Terezi nie ma racji bytu :v Jej charakter jest jak jej znak i po jakims czasie bycia w cwiartce z kims znudzila by sie i wyszla z niej. Ogolnie pokladalam nadzieje w VrisRezi bo obydwie postacie szukaja tylko akcji i zabawy. No ale z drugiej strony Terezi nie jest tak bezlitosna jak Vriska.

      Te z martwej linii czasowej to prawie moje OTP :D. Cala ta linia czasowa wydawala sie lepsza niz aktualna :v . Samo``Remem8er`` bylo okropnie wzruszajace ( i co najlepsze zawieralo fanowskie arty),ale ciezko mi stwierdzic czy wole je jako przyjaciolki czy jako ship :o)

      Damare lubie bo mam slabosc do zboczonych postaci :v (Wlasnie dlatego lubie Roxy ^^) No i wydaje sie byc postacia o calkiem ciekawych mocach,w koncu wiedzma czasu to bardzo dobry tytul :v Jesli natomiast chodzi o jej teksty to ..czytalam tlumaczenie ( niestety nie umiem chinskiego :<)i sa troche.....mocne:v

      Raczej bardziej wole Rufioh`a od Tavrosa bo Tavros sprawial wrazenie glupiutkiego i niekumatego:v O malo mnie nie doprowadzil do szewskiej pasji gdy czegos znowu nie rozumial >.< Mimo to jego niektore teksty byly calkiem urocze ;3; Szkoda tylko ze umarl w taki sposob :/

      EriSol to swietny ship bo to trojkat z ktorego wywalono Feferi :D Wszystko bez Feferi jest lepsze :v Najpierw zabila Solluxa potem zniszczyla mu charakter a na koncu chciala zabic Eridana Chociaz w sumie po tym jak Eridan zbzikowal ( po ostatecznej odmowie fef )stal sie jeszcze bardziej fajny i nareszcie zabil Feferi :v Wyszlo mu to calkiem na dobre. Akurat Eridan z jego shippami jest jeszcze fajniejszy niz normalnie :v Dogadal by sie z Nepcia w tej kwestii o3o ( i co z tego ze ona woli KK :v?)

      AraSol to moj najulubienszy ship bo wydawal sie byc calkiem sensowny :v . Aradia rozwesela Soluxa a Soll jakos by ja kontrolowal pd swirowania:^ Poza tym nie da sie zaprzeczyc ze wygladaja razem uroczo ◕3◕ SolKat shippilam na poczatku przygody trolli. Calkiem uroczy ship i daje jakies korzysci dla obu stron :v Niestety problem z AraSol i SolKatem jest taki sam- kanonicznie sa tylko przyjaciolmi ;^;.

      Czarne cwiartki to super sprawa bo gdy dwie postacie sie nienawidza jest jeszcze jakas nadzieja na ship :v W pikowej cwiartce najbardziej shipie Spades slick x Snowman. Z innych czarnych shipow to ciekawe jest EriSol i mozna sie uprzec jeszcze na psychoGamzee <3<crockertierJane. A propos shipow z fioletowym bardem..

      ...wiekszosci nie trawie :/ Ta postac jest genialna bez zadnego shipu :v Z bezuzytecznego cpuna wyrosl na calkiem sensownego morderce :V a to duzy progress. Jedyne co jeszcze ujdzie to Makaracest ,ale za to GamTav jest juz okropne ; .; no i jeszcze upodobany przez fandom GamKat ktory jest moim NOTP nr.2.

      Usuń
    6. Onyx, może popiszemy prywatnie, czy coś? XD Fajnie się z tobą rozmawia o shipach. :3

      Usuń
  2. KIEDY ŻYCIE CIE NIE KOCHA I JESTEŚ JEDNOCZEŚNIE STRZELCEM I SKORPIONEM A TO DWA RÓŻNE CHARAKTERY I ZACHOWUJESZ SIE ZAWSZE JAK BYS MIALA ROZDWOJENIE JAŹNILAAAAMPYYYYYYYY
    ;____;
    Mateusz i kasienka biefefami na zafsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból >.< Pozdrawia pól ryba - pól baran ; .;

      Usuń
    2. Czemu macie po dwa znaki zodiaku? XD

      Usuń
    3. Nie wiem jak Madidka.. ale ja mam urodziny dokladnie o godzinie kiedy ryby przechodza w znak barana :v A ni to w rybach ani w baranie xd

      Usuń
    4. 5 minut mniej i byłabym skorpionem. Wolę kocham bycie strzelcem.

      Usuń
  3. Ja tam lubię te nawiązania do innych serii ;w;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.