16 września 2016

Nowe odcinki Stevena

Hej ludziska! Jest piątek, więc powinny pojawić się dobre wiadomości. Dobra wiadomość-weekend. W reszcie postu same złe :(
Jak plakat jakiejś sekty O.O

Tak jak zapowiadałam mam złe wiadomości.
1) W październiku wciąż nie pojawią się nowe odcinki Stevena po polsku. Co boli najbardziej - pojawią się nowe odcinki Wujcia................ -_- (bez komentarza....)

2) Odcinek Onion Gang był jak na razie ostatnim odcinkiem, co oznacza, że czeka nas hiatus (przerwa w emisji). Nie wiadomo jak długo potrwa przerwa, jednak sporo osób pisze o tym, że pojawią się jeszcze w tym roku (jeśli tak to stawiałabym na grudzień).
Nowy odcinek ma nosić tytuł "Gem Harvest" i już rozpoczęły się spekulacje na jego temat. Część osób uważa, że odwiedzimy Lapis i Peri, które będą się uczyć o Ziemi poprzez uprawę roślin. Inni twierdzą, że będziemy się uczyć o tym jak powstawały klejnoty na Ziemi. Niektórzy zwracają uwagę na fakt, iż odcinki z częścią "Gem" zawsze miały duże znaczenie dla fabuły. Ja osobiście zastanawiam się, czy "Harvest" ma związek ze słowami wypowiedzianymi przez Peri przy jej
uwolnieniu z bańki. Może będzie coś o zabańkowanych klejnotach znajdujących się w świątyni? Cóż, to była pierwsza rzecz o której pomyślałam widząc tytuł odcinka. Chyba najbardziej chciałabym znów zobaczyć Lapis i Peri ^_^ W każdym razie musimy trochę poczekać by się tego dowiedzieć. Trzymajcie się!

10 komentarzy:

  1. A ja dalej nie obejrzałam Gangu Cebuli. Lel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przepraszam za brak wyjaśnienia, tak często jest używane to słowo, że nawet nie pomyślałam by napisać wytłumaczenie. Tak jak napisała Twily Sparkle "hiatus" to przerwa, w tym przypadku przerwa w emisji nowych odcinków ;)

      Usuń
    2. Dzięki. Myślałem, że to jakieś święto

      Usuń
  3. Dołączam do pytania.
    Co to jest hiatus? :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby hiatusy sprawiają, że serial prędko się nie skończy, a jednak... Czuję pustkę w moim małym, emocjonalnie upośledzonym, serduszku...

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.