29 września 2016

Ciekawostka dnia #276

Ostatnim klejnotem, o którym dowiedział się Stevem była Perła.
Podejrzewam, że większość z Was spodziewała się, że Perła była ostatnia. Pytanie tylko, dlaczego? Czy Perła sama nie mogła przemóc w sobie niechęci do Stevena? A może to Greg, Ametyst i Granat nie chciały dopuścić do ich, Stevena i Perły, zbyt wczesnego spotkania? Osobiście, przychylam się do opinii, iż było to spowodowane właśnie niechęcią Perły. Możliwe też, że po śmierci Rose, Greg lub Kryształowe Klejnoty widziały w niej nawet zagrożenie dla Stevena. Sama nie wiem, jak bym zareagowała na wiadomość o tym, że moją miłość życia zastąpił jakiś mały śliniący się dzieciak, który ma w sobie geny mojego niegdysiejszego przeciwnika w walce o względy. W każdym razie, bardzo ciekawi mnie w jaki sposób tak się stało. Przepraszam, rozpisałam się.

8 komentarzy:

  1. To bylo okrutnie oczywiste.
    Jesli chodzi o powody...Wydaje mi sie ze Perelka sama nie chciala widziec Stevena i niedopuszczala jego istnienia do wiadomosci. Mozliwe ze po smierci Rose Perla specjalnie stracila fizyczna forme i nie chciala sie zregenerowac, z tego powodu spotkala Stefana pozniej niz reszta . Osobiscie mysle ze ta teoria ma sens :v

    Chociaz mozliwosci nadal jest masa : Mogla polowac na niego,udawac ze nie istnieje albo obrazic sie na CG i tymczasowo wyemigrowac z BeachC :v

    Mam nadzieje ze zobaczymy ten watek w jakims odcinku *W*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym to zobaczyć *-*

      Usuń
    2. A ja mam przeczucie ze na pewno zobaczymy taki odcinek :)

      Usuń
  2. Pamiętam , że ktoś kiedyś narysował komiks przedstawiający moment po narodzinach Stevena. Tam Perła była niesamowicie agresywna. Nie wiem jak wy , ale ja wierzę w to , że w głębi serca nienawidziła Stevena. Z resztą jej spojrzenie w odcinku ,,Miecz Rose" to potwierdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o komiks, w którym Greg przychodzi ze Stevenem do świątyni, a Perła chce mu odebrać Stevena?

      Usuń
  3. Ja to znam idzie greg z chlipającym Stefanem i ona chciała sobie wpoić że to rose i po tym jak według grega you kill them
    Be carefull wszyscy go poznali

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.