3 września 2016

Sobotnie Tapety - Bob

Witajcie, moi kochani czytelnicy Dziwactw Beach City. Dzisiaj zajmiemy się kolejnymi tapetami. Zapraszam!
Nie, Twilight nie ma sklerozy. Ta tapeta już pojawiła się w pierwszych Sobotnich. Mimo wszystko, była ona na tyle ładna, że postanowiłan Wam ją przypomnieć.

(1)
Jak tam pierwszy dzień szkoły, co? Ciężko było?

(2)
U mnie było jedynie PSO/PZO (Przedmiotowy System Oceniania/Przedmiotowe Zasady Oceniania). Podejrzewam, że wielu z Was miało podobnie :P

No dobrze, ale skupmy się na tapetach.

Mam dzisiaj dla was wiele ładnych, ładnych tapet!

Podejrzewam, że gra na tej gitarze MeGaLoVanię.
Tak, to na 100% MeGaLoVania.

Poniekąd Undertale i Homestucka poznałam przez SU :O

Zobaczyłam udertalową parodię SU i tak zainteresiwałam się UT.
Potem szukałam MEGALOVANII na YT i tak znalazłam Homestucka. Moje zainteresowanie wzrosło szybko, kiedy dowiedziałam się, że przy tym komiksie pracował Toby Fox.

Gdybym dawała wyróżnienia... TO dostałoby wyróżnienie na bank.

Jasper, fuse with me!
Czej... coś pokręciłam.

Arty z Lazuli są zwykle niebieskie. Czasami cały art to tylko różne odcienie niebieskiego. Szkoda, do Lazuli świetnie pasowałyby inne kolory. Wystarczyłoby trochę pokombinować 

Lapis "Świnka" Lazuli.
Śmiech Małej Lappy z odcinka "Alone at Sea", nigdy nie zapomnimy tej wspaniałości.

(12)
Przez ten serial coraz bardziej się wzruszam. :|

I śmieję.
Ale powiedzmy sobie szczerze, z czego ja się nie śmieję?

Parę efektów, napis i mamy ładną tapetę.
Można? Można.

(15)
Ciekawe z jaką prędkością lata Lazuli...

(16)
Patrząc na ten obrazek, widzę Asha Ketchupa Ketchuma. Nie wiem, tak mi się skojarzyło.

Rozdaję Perły! Komu, komu, bo nie ma mnie w domu!

Fajny styl rysunku.

Jedna z lepszych tapet z Bobem.

Tą Lazuli kończymy dzisiejszą kolekcję. A, i macie tu bonus:

Śmiechłam :D

To tyle. Nie zapomnijcie zagłosować na kolejny temat!

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Parówki Jedności/Ochota Horacego/Tower of Amnesia?

      Wytłumacz mi te skróty, nie mam poj3cia co mogą oznaczać :/

      Usuń
  2. 5 dlaczego to musi być JPG a nie PNG ;ccccccccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie zauważyłam że w linku pisze: Po co czytasz link to dziwne ;_;

      Usuń
  3. Szkoda , że prawdopodobnie nie zobaczymy Lapis w stroju do baseballa. TO była jedna z najlepszych rzeczy jaką widziałem w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. głosuje na smoky bo ona nie miała jeszcze swej kolekcji tapet :v

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuje na fuzje

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.