3 sierpnia 2016

Crack the Whip - dyskusja



Ale się porobiło. No cóż, zapraszam do dyskusji.

12 komentarzy:

  1. Dobra... Gdzie moge to znaleźć do obejżenia??

    OdpowiedzUsuń
  2. Byl pearlfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz wiemy ze jest cos na rzeczy - ``mam zamiar zbudowac swoja armie,ktora jest reszta twojej ``. Po tych slowach Jasper mozna sie domyslic ze te potwory na pewno nalezaly do rebelii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że szybko stevonnie znów nie zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ten głóupi przerośnięty niedorozwinięty kamyk JASPER mógł skrzywdzić AMY!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej! Jasper jest świetna. Pearlfekcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mam ochote przerobic ten fragment z naladowana szarza na MLG.

    GOTTA GO FAST, MOTHAFLUFFA

    A tak na powaznie to odcinek bardzo mi sie podobal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stevonnie schudła. :v

    OdpowiedzUsuń
  9. Stevonnie jakoś tak dziwnie wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też to miałam napisać. Miała chyba za dużą głowę, albo zbyt drobną resztę ciała. No i chyba trochę zbyt wydatne policzki Stevena.

      Usuń
    2. Mi sie wydaje, ze to przez brak luznej koszulki Connie/kurtki Connie taka chuda i wgl sie wydaje.

      Ewentualnie Steven schudl i przelozylo sie to na Stevonnie

      Usuń
  10. A ja się cieszę że w końcu zobaczyliśmy Stevonnie w walce.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.