5 czerwca 2016

Steven Videos #5

Witajcie! Dzisiaj zobaczymy kolejne filmy. 
To tyle ze wstępu. Jedziem z tym koksem.

Sadie dowiedziała się, co wrzuciłam do tej playlisty.


Aktywuję swoją CrapKartę! 
Videos revenge!


Wcale nie Undertale... Wcale nie...


#LowCostCosplay


Taak.. Wiem.. Klejnoty nie mają płci.


Nowe leaki! Spoileryyyyyyyy!



Jedna z lepszych fandomowych animacji. Serio, mimo
tego, że to tylko animaic... Jest świetny!
Teraz tylko czekac na The Smothering.


Tak właściwie jedynym powodem, dla którego zaczęłam grac w Undertale, byl
soundtrack. Hopes and Dreams (mój osobisty ulubieniec), Death by GlamourBonetrousle... Megalovania. To wszystko kawal dobrej muzyki. 


Mimo tego, że film byl robiony dla śmiechu... Ten rap brzmi nieźle.


Świetna animacja.
Mimo tego, że bez koloròw.


Usmialam się :')


I'm sand guardian!
Guardian of the sand!


WHAT WE REALLY ARE


Soup store ;-;


Niesamowite, ile ludzi potrafią spędzić czasu na robienie animacji.
Nawet nie mòwię o fanach SU, ale widzieliście Lullaby for a princess? Całe 2,5 roku robienia animacji, ale jest co oglądać... Zachwyca, mimo, że o kucykach.


Kto nie zna Dance of Swords? :^


Tymczasem, są moje urodziny, wszyscy siedzą w drugim pokoju, nie chcą mnie budzić, myślą, że śpie, a ja wstawiam filmiki takiego pokroju na DBC. Dobry początek dnia, c'nie?


Tak brzmią pierwsze skomponowane utwory... Chociaż nie wiem... Ja nigdy na flet nic nie komponowałam. Po prostu gram co mam w nutach i nie brzmi to źle. Może nagram kiedyś jakies epickie solo na flecie, ale najpierw kupię mikrofon.. Telefonem w życiu nie nagram niczego.


Co ja tu wstawiam??


Wiecie, że zamienienie postaci płciami wszystko niszczy? Jak Rose urodzilaby Stevena?


Remix jest dopiero po tym jak Granat wyglasza swoja kwestię. Polecam wysluchac calego.


Najlepsze fanowskie intro, jakie widzialam. Przebija WSZYSTKO. Świetne.


Przepraszam... Wiem, nie lubicie Undertale... AŁA! Nie bijcie!


Patrzcie! Nowe Diamenty.

Tym konczymy Steven Videos... Kto znajdzie mojego easter egga? Czekam ;).

4 komentarze:

  1. Undertale jest wszędzie... Masz urodziny? Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie ja, na DBC nie byloby Undertale XD
      Ktos już się nawet na to skarżył.. że fandom zły, że to, że tamto...

      A to o nas mówi się najgorszy fandom. Szukajac filmików trafiłam na "SU fandom - the worst fandom ever".

      Tak, czy siak, Undertale i tak będzie pojawiało si3 sporadycznie..

      A, i dziękuję.

      Usuń
  2. Sto lat, sto lat, niech żyje nam Twilight Universe

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.