9 kwietnia 2016

Która wersja lepsza: Do it for him/her #2

Steven: Witamy w najnowszym teleturnieju: Która wersja lepsza! To tutaj będziecie mogli wybrać najlepszą wersję piosenki z serialu: Steven Universe. Serdecznie zapraszamy do oglądania.
Granat: Lepiej obejrzycie. Wiem, że kiedyś to zrobicie. Wiem to, zróbcie to lepiej teraz. 
Steven: Zapraszamy po przerwie.



Steven: Najpierw przedstawimy komentatorów, a potem poznamy zasady. Proszę, przedstawcie się.
Ametyst: ZZzzzzzzzzzzzzzzzz, uch. Auć! Kto to zrobił?! Gdzie ja jestem? A, to ten twój pomysł. Jestem Ametyst. Oby muza była dobra.

Granat: Witam, nazywam się Granat. To tyle.
Perła: Witam wszystkich, nazywam się perła. Niezwykle podoba mi się muzyka klasyczna grana na pianinie.
Steven: Więc teraz reguły. Najpierw oglądamy trzy wersje piosenki: orginał, oficjalna polska wersja oraz fanowska wersja pl wybrana przez pana P. Następnie macie 96 godzin na głosowanie, która wersja jest lepsza, a sędziowie mówią swoją opinię o zwycięskiej  Teraz proszę pana P o informacje.
Pan P. Dziękuje, chcę wam wyjaśnić pewną rzecz. W nieparzystych odcinkach ja wybieram piosenkę, a w parzystych zwycięzca Quizu.

Oryginał:

Autorem napisów jest Numenessy.


Wersja Polska
 I niespodzianka. Kto zgadnie kim jest Pan P wybiera fandub. Odpowiedzi proszę pisać w komentarzach.


16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wybrałem ten fandub https://www.youtube.com/watch?v=xTetV1-9Brg

      Usuń
  2. Polski chociaż connie trochę dziwnie brzmi, ale Perła niemal przebiła pierwowzór

    OdpowiedzUsuń
  3. Zależy, bo polska Perła jest niesamowita, świetnie pasuje do postaci, gra i śpiewa (w końcu to Łaska) ale rodzima Connie (mimo że kiedy mówi brzmi niemalże jak oryginał) nie wyrównał poziomu Perły, a szkoda.
    Moim zdaniem bez sensu jest porównywać polski dubbing do angielskiego bo wiadomo że oryginał zawsze będzie lepszy. Posty z tej serii miałyby większy sens gdyby piosenki reprezętujące różne kraje były wstawione w formie swoistego multilanguage żebyśmy mogli odsłuchać je całe i ocenić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. reprezentujące*, autokorekta tym razem mnie nie poprawiła

      Usuń
  4. Hm...
    Jestem rozdarta. Oryginał ma dobrą i Connie i Perłę. Polski ma rewelacyjną Perełkę, a fandub... nawet on ma lepszą Connie.
    No dobra: polska wersja.
    Niby coś mi mówi, że oryginał lepszy, ale zbyt bardzo lubię polską Perełkę.
    Tak na marginesie: ten anonim, który ma komentarz prawie pod każdym postem lubi narzekać i się czepiać - to ja. Jak obiecałam, wreszcie się zalogowałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Angielska bo mimo ze Polska Perla spiewa super to Connie wszystko zepsula ;.;

    OdpowiedzUsuń
  6. Polskie mi się bardziej podoba. Mimo iż Connie popsuła koniec to dopóki prawie nic nie mówiła to było o niebo lepiej niż w oryginale.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polska iriginal mimo iż Connie boli to Perełka wygrała

    OdpowiedzUsuń
  8. Polska wersja. Nawiasem dodam, że tą piosenkę śpiewa ta sama osoba co ,,Mam tę moc" z Krainy Lodu, więc nic dziwnego, że jest ta wersja lubiana.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.