1 kwietnia 2016

For Glorious Fanbase !


Nadeszła wiekopomna chwila, w której powstała fandomowa koalicja. For Glorious Fanbase jest próbą połączenia różnych fandomowych blogów a Dziwactwa Beach City mają zaszczyt być jednym z członków projektu. Szczegóły w dalszej części posta. I to, dlaczego kuce są na tytułowej stronie też.


Wpierw narodził się fandom My Little Pony, który pomimo wielu, czasem słusznych obelg stworzył jeden z najwygodniejszych systemów, na którym obecnie bazuje fandom Steven Universe. MLP zaczęło się rozsławiać na 4chanie a SU zdobywa ogromną popularność na Tumblr gdzie w 2015 był na 1 miejscu omawianych tematów w tym serwisie. Bronies to niezrównana fandomowa siła która lekceważona być nie może, niemal codziennie powstaje mnóstwo obrazków, piosenek, rozdziałów nowych fanfików w tematyce kucyków. Fani Stevena idą niemal tą samą drogą, Tumblr jest ogromnym wysypem obrazków, fanowskiej muzyki nie ma zbyt wiele, ale są i broniacy tacy jak L-Train, Chi-Chi czy Crusader, którzy tworzą piosenki o Stevenie.




Powstała więc idea: Czemu by się nie zjednoczyć w coś większego? Steven Universe, My Little Pony czy Zwierzogród to niewątpliwie nie tylko bajki dla dzieci, a i starszy odbiorca na pewno się zaciekawi. For Glorious Fanbase może być początkiem czegoś o wiele większego, czemu nie stworzyć bloga For Glorious Ooo, For Glorious Gravity Falls, For Glorious Townsville? Koalicja to nie tylko szyld w nazwie, ale i wzajemna pomoc w różnych problemach. Któryś z fanów Pory na Przygodę napisał piosenkę z tematyką My Little Pony? To wspaniała wiadomość dla członka innego fandomu i satysfakcja z pomocy dla odkrywcy. A może Glorious Fanbase Convention, gdzie można będzie dyskutować o swoich ulubionych kreskówkach, nie ograniczając się tematycznie do jednej z nich lub miejsce gdzie będzie można przekonać się "Co mają w sobie te kuce, że tak ludzie do tego legną?" Pomysł się narodził, jest rozwijany i nie widać by projekt trafił szybko do piachu.




Sprostowanie: Dlaczego kuce? Cóż, gdyby nie kucyki, a tym bardziej polski blog For Glorious Equestria im poświęcony, nie byłoby Dziwactw Beach City. Podczas pracy na blogu o kucykach zacząłem myśleć czy nie stworzyć by czegoś podobnego w tematyce Steven Universe. "A co mi tam, za bloggera się nie płaci" pomyślałem i zacząłem tworzyć. Nabyte doświadczenie i podstawy, na których opierało się FGE zacząłem przelewać na DBC. Efekt? Rozejrzyjcie się.
Po drugie kiedyś pisałem o tym ile My Little Pony i Steven Universe mają ze sobą wspólnego jeśli chodzi o treść. Oby dwa seriale animowane to mieszanka przygód, momentów zapadających w pamięć, ciężkich uczuć, wspaniałej muzyki i barwnych bohaterów. 



Chcesz zmienić oblicze swojej ulubionej kreskówki? Chcesz stworzyć miejsce, gdzie ludzie będą mogli o niej rozmawiać? Zrób bloga. Jeśli będziesz potrzebował pomocy, dołącz do projektu For Glorious Fanbase na facebooku. Jeśli nie chcesz tworzyć bloga ale wiesz, że dał/a byś radę pomóc, również do nas dołącz, nie ma w tym żadnych przeszkód. 



20 komentarzy:

  1. Nie zbyt mi się to podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest dobry pomysł.... Ale powiedz, że zmienisz logo, co? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee... nie dzięki... wiem że to Prima Aprilis -__-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, to TO nie jest prima aprilis. Przynajmniej nie projekt "For glourious...". Co do naszego loga... Tak, to jest żart prima aprilisowy.

      Usuń
    2. Jak dla mnie ok. Tylko teraz mam robić kolekcje fanartów z kucykami czy klejnotami?

      Usuń
    3. Eee... serio? ;__; Nie zbyt podoba mi się ten pomysł...

      Usuń
    4. Bo nie wszyscy są brony.

      Usuń
    5. Zgodzę się. Wchodzę na tego bloga bo chcę poczytać tylko i wyłącznie o Stevenie. Wchodzę na Polski Bastion, żeby poczytać o Adventure Time. Jakbym chciała czytać o mpl to bym odwiedzała strony o kucach.

      Usuń
    6. Nie no lubię MLP ale jednak według mnie jednoczenie fandomów jest dla mnie bezsensu... Ja tu przychodzę by poczytać wyłącznie o SU bo to moja ulubiona kreskówka a co tu dostaje? Meh... Anonimowy powyżej ma racje...

      Usuń
    7. Chyba jestem tu jedyną osobą, która nie lubi kucyków xd

      Usuń
    8. Współtwórca też nie lubi.

      Usuń
    9. Anonimek * ten, który pisze prawie pod każdym postem i lubi AT* też się dołącza XD

      Usuń
  4. Uff, już myślałam że FGE będzie złączone z DBC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, w pewnym sensie jesteśmy złączeni, zawszę mogę liczyć na pomoc ze strony FGE a i dalej prowadzę tam Melodie Tygodnia. To właśnie wynik koalicji czyli wzajemna i bezinteresowna pomoc.

      Usuń
    2. To że współpracujecie jest wiadomo, ale chodziło mi o połączenie blogów w jedną całość

      Usuń
  5. Muszę powiedzieć, ž nie zmusicie mnie do poparcia tego. Ja będę robił to samo co wcześniej. Jestem przeciw.Ja nie zrobię nic związanego z kucami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złączenie blogów w heden to był żart.

      Seth_Mint plz, na żartach się nie znasz?

      Usuń
  6. Niech żyje For Glorious Fanbase!
    Wszystkich, którzy martwią się o sojusz Beach City z FGE, pragnę uspokoić - spokojnie, nie będzie tutaj nic o kucykach. ;)

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.