6 marca 2016

Steven Videos #2 - Dobiliśmy 200 postów!

Po długiej przerwie, postanowiłam zrobić kolejne Steven Videos.
I hope you enjoy!
Wiecie, że to już 200 post?!
Tak, to już wstawiałam, ale...Nie mogę się na to napatrzeć ★_★

Peridot tańczy, tańczy, tańczy...

Zajedwabista animacja.

 (4)
Co ciekawsze, oryginał napisała Rebecca Sugar,
do serialu "Pora na przygodę". Dokładniej do miniserii
"Stakes". Bardzo ładna piosenka.

 (5)
Rozszerzona (nieoficjalna) wersja
"What can I do for you". Eile Monthy znowu
się popisała.

Odświerzam wam pamięć.

Nie ogarniam...


Rebecca Sugar lubi to...
Mówię poważnie.

Jeśli jego broń to mikrofon... To moja to kalkulator.
Albo pędzel/flet.

Ciekawe przedstawienie broni Peri.
I te Perły... Dedykacja dla Fancy'iego. XD

To jest prześwietne!
Szkoda tylko, że Perła ma nowy strój... Oopsie Doopsie!

Wiem, że było, ale.... Ja tylko oddaję cześć Wodogrzmotom!

Dziękuję za uwagę!
~Tłajlajt Juniwers



3 komentarze:

  1. Przepraszam, jeśli coś nie będzie działać! Staram się, ale niestety na telefonie mam ograniczone możliwości... Dla pewności pod filmami dodaję też linki. Jeśli coś nie działa, proszę o zgłoszenie tego w komentarzu. Dziękuję za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję 200 postów i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu. ^u^
    2, 7 i 9 zniszczyły mój umysł płacze .________.
    Ale za to 3 jest prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. #10 mi bardzo przypomina Jamiego XD Świetny post, gratuluję wpisów ^^

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.