26 marca 2016

Sobotnie tapety #NrNiePamiętamKtóry - Szczepan


Tapety, a co?

Dzisiaj, niestety, troszku mniej tapet...
Cóż, nie mam zbytnio czasu, aktualnie zajmuję
się czymś innym.

Wzorowana na ukulele...
"Jeśli niecny pragniesz wcielić plan, 
Nasza czwórka pokona Cię szybko, raz-dwa,
Dobrem zło od zawsze zwyciężamy,
A po wygranej fo pizzeri gnamy!
Z nas..."
Cholera, nie mogłam się powstrzymać...

Zielono... znaczy... Żółto mi.

Aha...

Mam zadanie!
Chronię ludzkość
przed magią i potworami
i bronią!

Lubię takie tapety :D.

Dlaczemu ta tarcza zawsze kojarzy mi się z piosenką
"Do it for him/her".

Jakie to jest ładne.

Ciekawe jakie to uczucie... W sensie jesteś i nagle "puff"!
Zdrowy!

A gdyby tak... Pofarbować i zapuścić włosy...
Byłabym Rose :/
Ewentualnie zostawię tak jak jest i będę Steven'em.

Uwielbiam tapety z tej serii.

#Pixels

To samo co wyżej... Tylko inne.


#Bonusy
Umilam wam braki w tapetach :^.

Agent 00Stan... Wróć...
Nie ten blog.
Ale dobra... Dzisiaj polska wersja "Weirdmageddon'u" leciała na Disney
Menel, więc w sumie...

Gdyby wszystkie kotlety były idealne,
Nie byłoby Hot-Dog'ów!

To w sumie tyle...
Głosowanie:
Echh, nie wiem. Podajcie pomysły. Random.org znowu wybierze, ok?



10 komentarzy:

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.