10 marca 2016

Polecane kanały #1


Witam wszystkich. W dzisiejszym poście chciałbym wam polecić kilka kanałów na Youtube poświęcone Steven Universe. Będą one w języku polskim i angielskim.


Ten kanał zajmuje się tłumaczeniem klipów, odcinków i piosenek z Stevena Universe. Niestety na ten moment część klipów posiada polską wersje.


Ten kanał z kolei jest poświęcony Music Video. Z własnego doświadczenia wiem że są one kawałem świetnej roboty. W od różnieniu do większości AMV widoczne są liczne efekty, zmiany barw i ciekawe remixy.





 Na tym kanale pojawiają się wszelkie klipy ze Stevena Universe.

3 komentarze:

  1. Poprawiłem ci nieco wygląd posta i dodałem obrazek na początek.

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba jedno z najlepszych AMV jakie widziałam. Nie jest przesadzone i wszystko tak ślicznie pasuje. *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym dodał Alfonso Diego Torresa, ale to dla trochę bardziej zainteresowanych językami, czy tłumaczeniami - wstawia on każdą piosenkę w (prawie) każdym języku. Dla przykładu - udało mu się zgromadzić 25 wersji językowych Stronger Tha You!

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.