11 lutego 2016

Filmik instruktażowy Wielkiego Pączka

Tydzień temu był Tłusty Czwartek, który (mam nadzieję) świętowaliście jak należy ;)

W Stevenie pączki również mają swoją role i pojawiają się dosyć często. Oczywiście, raczej w formie donutów. W odcinku „Ofiara żartu” Steven ogląda filmik instruktażowy dla nowych pracowników Wielkiego Pączka. Jak wiele rzeczy w Steven Universe i tutaj mamy do czynienia z odniesieniem kulturowym. Filmik ten jest parodią serii prawdziwych filmików instruktażowych z 1980r. firmy Wendy's. Sami zobaczcie:

Najpierw oryginał z serialu (w wersji z napisami):

A teraz filmik, na którym się wzorowali:

I ta cudowna końcówka, aż chce się pracować. Trzeba przyznać, że wiedzą jak szkolić pracowników ;)

4 komentarze:

  1. Czekałam na posta od 7 rano ;-;
    Dostałam coś co wiedziałam... #ŻYCIE
    Dajcie mi jakieś prochy na uspokojenie by wytrzymać te 13 dni do 24 plz ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  2. Móóóój mózg! Już po nim... Ale dobra piosenka nie jest zła. Po głowie będzie mi chodzić przez nastepny tydzien.
    Nie znałam tej ciekawostki

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.