20 października 2016

Ankieta: Twój ulubiony ludź (nie-pierwszoplanowy)? - Wyniki

Niestety mój faworyt nie zwyciężył :'(
Dlatego razem z Peri pogrążamy się w smutku. Oto wyniki ankiety.
Peri ciężko znosi kąpiel


Mystery Girl (lub inaczej Sheena) zdominowała wszystkich uzyskując 63 głosy, co dało jej 34%. Pragnę zaznaczyć, że postać ta pojawiła się tylko w jednym odcinku i nawet nie przemówiła (w każdym razie my jej „nie słyszeliśmy”), a mimo to skradła serca fanów.
Daleko za nią jest mój ulubieniec Jamie, który uzyskał prawie o połowę mniej głosów bo TYLKO 32 (!!), co dało mu 17%. Ogromna przepaść między pierwszym a drugim miejscem, niestety. 
Następne są Sadie oraz Vidalia. Między nimi jest niewielka różnica bo zaledwie pięciu głosów (27 i 15% oraz 22 i 12%). Kolejnym bohaterem jest Cebula, który uzyskał o 13 mniej głosów niż jego matka, co dało mu 5%. 
Dalej jest Lars z jednym głosem mniej (4%), później Kiki (procentowo ma tyle, co Lars, za to mniej o jeden głos). Kwaśna Śmietana oraz Ronaldo uzyskali po 4 głosy (2% każdy), kolejny jest Major Devey z 3. głosami. Zaraz za nim jest jego syn Buck z dwoma głosami (1%). Jenny z jednym (1%) oraz z taką samą ilością Kevin, Pan Smiley i Yellowtail
Peedee oraz Barbara nie uzyskali żadnego głosu. 
W sumie oddano 185 głosów.


Następne pytanie ankietowe – „Jaki jest twój ulubiony Diament?”. Nie ważne pod jakim aspektem, czy chodzi o charakter, wygląd, mural, historie, czy upodobania, co do koloru. Wybierzcie, jak podpowiada wam serce!

11 komentarzy:

  1. Wcale Was nie namawiam, ale zagłosujcie na Żołtą. ;D

    A tak na serio, głosujcie na kogo chcecie.


    Btw, ja też głosowałam na Mystery Girl, więc cieszę się, że wygrała.
    !yaY

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mogła wygrać osoba o której nic nie wiemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego to Mystery Girl ;)
      Może właśnie to jest powód, dla którego wygrała-ludzie lubią tajemnice i niedopowiedzenia.

      Usuń
  3. O diamentach wiemy jeszcze mniej, więc to będzie dziwna ankieta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosowałam na Jamiego ;-;
    Jednak cieszę się że chociaż drugie miejsce dostał ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. BA! Nawet nie wiemy jak wyglądają dwa Diamenty xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybralam Kwasna Smietane. Wybralabym jeszcze Ronaldo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej takie pytanko mam bo nie jestem zbyt obcykana jak głosować w ankietach bo nie wiem xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaznaczyć wybraną odpowiedź? Jeśli jesteś na komórce musisz wyświetlić wersję na komputer, przycisk na dole strony.

      Usuń
    2. Dzięki wielkie

      Usuń
  8. Ja to wybrałam Cebulę ;P Uwielbiam tego creepy dzieciaka.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.