31 grudnia 2016

Sobotnie tapety - Fajne tapety na koniec roku

Witam w kolekcji pod tytułem mam-folder-na-fajne-rzeczy-ale-nie-było-okazji-się-nimi-pochwalić-więc-wrzucam-do-kolekcji-bez-konkretnego-tematu.



Lubię patrzeć na kolory. Są takie ładne.

Najlepszy ship w SU

Byłam tam, stałam i cicho dopingowałam Perłę.

Where did we go
What did we do
I think we made something
Entirely new

Pocieszny Stefan

Ej, dawno Homestucka nie było
Wracam do roli jestem-wrzodem-na-dupietwarzy-tego-narodu. Albo bloga.

Jakie to jest cudne

Oh gog
Chcę insulinę

Sa na sali osoby z kwadratowymi ekranami?

JAKIE TO JEST PIĘKNE

Steven zgrywa tutaj luzaka
Nie wychodzi mu

Kocham ten styl rysunku

Chciałabym miec ten kolor włosów

Yyy
Yyyyyyy
Art... jest ładny....
Gorzej z tym co przedstawia

Cos na rozpoczęcie 2017.

Widzimy sie za rok!
Co chcielibyście w kolejnych tapetach?

4 komentarze:

  1. I takie uczucie kiedy oglądałaś akurat po północy *Hello Darknes My Old Friends*
    HAPPY NEW YEAR GUYS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...I've come to talk to you again...
      A tak poza tym to tytuł brzmi "Sound of Silence" i tam jest "old Friend", nie "Friends" :V
      I tak szacun za znajomość dobrej muzyki :D

      Usuń
  2. Tymczasem kiedy najbardziej uwielbiasz Lapis i widzisz obrazek 4 i podpis pod nim -_-

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.