3 lutego 2016

Kolekcja Fan Artów #10


#1. Hej, słyszałem, że lubicie Jaspis więc włożyłem Jaspis do waszej Jaspis, żebyście mogli Jaspis kiedy będziecie Jaspis, na swojej Jaspis podczas Jaspis. 


#2. Ale innych klejnotów też nie zabraknie, więc Ametyst, nie smutaj.





#3. O///O;




#4. Lapis czeka aż w końcu ktoś poda jej jakieś buty albo przynajmniej chapcie.

 



#5 "Tak, tak mamo wzięłam szampon. Nie, szczoteczki nie wzięłam, ale jak przylecimy na Ziemię to kupię jakąś w kiosku." 

 



#6 W sumie nie wiem czy to nazwać to fanartem. Granat i Perła pojawiły się w komiksie o Bat Girl. Fajnie nie?




#7
- Hej, jestem Jaspis i lubię wbijać inne klejnoty w ziemię.
- ... Masz tę pracę.



#8. Dwa Fanarty, jedno źródło.




#9. Dobrze Ametyst, już też cię wstawiam, nie płacz już.




#10 
- M... mamo?
- Ciii pokojnie...
- Mamo... ja... ja też tęskniłam!
- Co? Em na czole coś masz tylko.




#11 Guide to the Crystal Gems:
Steven 25-17:
"(...)I uderzę z wielkim gniewem i zapalczywością na tych, którzy zniszczyć i ukruszyć moje klejnoty próbują. I poznacie, że imię me Quartz, gdy uczynię pomstę moją nad wami!"




#12 Ktoś zamawiał bęcki?




#13 Um.. Wodzu??




#14 Nie chciał bym stanąć jej na drodze ;_;




#15. Czym by była kolekcja fanartów bez Perły? 




#16. "Silniejsza niż ja? Heh, przekonajmy się"




#17
- Hej Steven! Zobacz! Dłoń!
- Chyba raczej samol... oł fak




#18 Malachit to też w sumie Jaspis.




#19 
- Śmieszny, pulchniutki karzełek?
- Dobra, cofam to.



#20 "Mówisz, że jak nazwałaś Żółty Diament?!"



6 komentarzy:

  1. Tyle Jaspisu, Tyle puvhatości *^* ...
    CHCE WIĘCEJ OWO

    OdpowiedzUsuń
  2. za duża jaspis, za mało lapis

    OdpowiedzUsuń
  3. To ilu w końcu twórców zajmuje się Fanartami?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty i Piku ale wychodzą rzadko więc postanowiłem dołączyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę robić teraz od pon do pt bo mam ferie, a w weekend jestem zajęty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paczka ode mnie przyjdzie jutro.

    OdpowiedzUsuń

To Perydot odpowiada za komentarze na blogu, więc nie radzę, by dochodziło w nich do kłótni.